Dane rejestrowe:
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie
XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS: 0000175008
NIP: 954-23-53-892
REGON: 276939364
Kapitał zakładowy: 1 000 000,00 PLN
NEWTON Media wprowadza nowy produkt. Rozda 100 darmowych testów monitoringu mediów!
Monitoring mediów to podstawowe narzędzie pracy wszystkich osób związanych z branżą marketingu i public relations. Kontrolowanie na bieżąco pojawiających się informacji pozwala nie tylko na dostosowanie strategii marketingowej do aktualnej sytuacji, ale również obserwację działań konkurencji. Jest również szansą na błyskawiczną reakcję w sytuacjach kryzysowych.
Monitoring mediów to niezbędne narzędzie również dla zarządzających. Pozwala na otrzymanie w szybkim czasie znaczących informacji biznesowych, które mogą mieć kluczowe znaczenie dla prowadzenia biznesu i wyłapanie pojawiających się szans. Obecnie rzadko spotyka się firmy, które nie korzystają z tej możliwości.
Na rynku dostępnych jest wiele narzędzi pozwalających na przeglądanie informacji o firmie i konkurencji w sieci. Wybierające dostawcę monitoringu warto wybrać takiego, który w jak najszybszym czasie jest w stanie dostarczyć nam pełne informacje. Dobrym przykładem takiego precyzyjnego narzędzia jest NewtonOne, który jest najnowocześniejszą platformą do obsługi monitoringu mediów w Polsce. Co ważne - NewtonOne wskaże swoim użytkownikom informacje nie tylko z internetu czy mediów społecznościowych. Jego zasięgiem objęte jest oprócz nich ponad 1000 gazet i czasopism oraz blisko 150 stacji telewizyjnych i radiowych - zarówno ogólnopolskich, jak i tych o zasięgu lokalnym. Wliczając media internetowe, użytkownicy mają dostęp do ponad 100 tysięcy źródeł informacji na całym świecie (tradycyjnych oraz elektronicznych) i to niemalże w czasie rzeczywistym. Aplikacja znacząco ułatwia pracę osobom zatrudnionym w mediach, komunikacji, marketingu, biznesie czy najwyższej kadrze zarządzającej.
Zawiera ona m.in. panel Alert RTV, który pozwala wychwytywać słowa kluczowe w trakcie audycji i w ciągu zaledwie kilku minut - wysyła trzyminutowy klip z nagraniem do odbiorcy (SMS lub e-mail), odróżniając reklamy od programów informacyjnych. NewtonOne posiada także technologię Voice-to-text umożliwiającą transkrypcję mowy na tekst, rozpoznaje słowo z listy monitorowanych haseł zarówno w radio jak i telewizji.
„NewtonOne to efekt wielu miesięcy w bliskiej współpracy z naszymi klientami. Staraliśmy się zrozumieć ich potrzeby w związku z wykorzystywaniem dostarczanych przez nas danych i tego w jaki sposób wdrażają je w swoje codzienne decyzje. Przełożyło się to na dużą użyteczność tego produktu oraz możliwość wprowadzenia do aplikacji nowych, innowacyjnych rozwiązań, które będziemy uruchamiać w ciągu najbliższych miesięcy” - mówi Radosław Pogoda, prezes zarządu NEWTON Media Sp. z o.o.
CIC Warsaw / Varso Place
W związku z wprowadzeniem platformy NewtonOne na polski rynek firma rozda 100 darmowych testów aplikacji dla osób, które będą chciały sprawdzić jej działanie. Wystarczy napisać mail na adres sprzedaz@newtonmedia.pl.
Formularz kontaktowy
NEWTON Media
NEWTON Media Sp. z o.o.
CIC Warsaw / Varso Place
ul. Chmielna 73
00-801 Warszawa
T: +48 22 718 33 35
E-mail: sales@newtonmedia.pl
-
Rapport medialny na temat The World Games 2017. Polskim sportowcom startującym w The World Games 2017 - Wrocław życzymy samych sukcesów!
21. 7. 2017 -
Spotykamy się dziś z przedsiębiorcami zrzeszonymi w Polsko-Niemieckiej Izbie Gosp. Działamy w końcu w całej CEE. https://t.co/8LiFI1Ra2J
12. 9. 2016
-
Ekipa Newton Media po ukończeniu Runmagedonu :) Ciekawe czy do poniedziałku uda się nam wyczyścić obce formy życia z różnych zakamarków ciała...
27. 5. 2017
-
NEWTON Media Sp. z o.o.
CIC Warsaw / Varso Place jest częścią międzynarodowej grupy oferującej swoje usługi na rynku polskim, czeskim i słowackim…